اشکال از ماست و ما و ما

Posted: August 18, 2012 in ﮔﭗ
 
من با خودم و خدای مخصوص خودم عهدی دارم و تا ته اعتبار کلامم بر عهدم وفادار خواهم ماند

عقایدتان را سلاخی خواهم کرد… جراحی خواهم کرد ذهن فلج شما را

شما هم مرا سجده کنید که شما را به خود شما ثابت خواهم کرد

شاهین نجفی حنجرهٔ نا شناختهٔ من است و دادِ کوتاه مرا بلند بیداد می‌کند… اما او را هم سلاخی خواهم کرد اگر که 

هجو بگوید… منی که خدا را هم مصون از تیغِ کلامم نگذاشته ام

پس این متن را قضاوتِ کور نکنید…

بسیاری که عمق درد موزونِ شاهین را نمی‌فهمند او را با هواداران‌اش نقد میکنند که حرکتی‌ خنده دار ولی‌ غمگین است

در نا عادلانه بودن این نقد شکی نیست ولی‌ قابل درک است برای منی که منصف هستم

به چشم خود میبینم که دختری که دیروز به قطعه “وقتی‌ که” می‌خندید امروز ده ساعت را به گوش کردن به شاهین صرف می‌کند

دختری که نفهمید چگونه درد شخصی‌ اجتماعی شد. نفهمید چرا کاندوم زشت بود چرا بد بود

اگه اون هوا خواه شاهین محسوب میشود پس حتما در حد درک آن دختر سخن می‌گوید

چرا که شاهین نه خود نمای می‌کند نه دلبری. پس اشکال از ماست و ما و ما

افتادن از آن سوی بوم هنر انکار ناشدنیِ ما جماعت دمدمی است

ذهن بیمار را باید به دست طبیب حاذق جراحی کرد

علی‌ روحی‌

Leave a comment